ČPP



Zaboravio sam lozinku

Ako ne znaš svoju lozinku, možeš je jednostavno obnoviti putem stranice za zaboravljene lozinke. Tako će ti biti poslan potvrđujući email, pomoću kojeg ćeš postaviti novu lozinku.

Mogu li te kontaktirati telefonom?

Nažalost ne, možeš nam poslati poruku putem obrasca na stranici. Na poruke obično odgovaramo unutar 24 sata.

Zašto ste odbili moju profilnu fotografiju?

Na meetnlearn.hr jako pazimo na kvalitetu portala. Kvalitetna fotografija će ti pomoći da privučeš i kontaktiraš više studenata. Prilikom učitavanja fotografije navodimo primjere kakvu fotografiju odabrati. Slike koje ne ispunjavaju ove kriterije odbija administrator stranice.

Zašto je učitavanje profilne fotografije obavezno?

Profilna fotografija povećava tvoje šanse da te kontaktiraju studenti. Također, time gradiš povjerenje svog profila kod studenata i roditelja.

Nisam primio potvrđujući email

Pogledaj molim te i druge kartice u svojoj email inboxu. Ponekad može provajder emaila svrstati u kategoriju SPAM.

Prestao/la sam primati push obavijesti na svom mobilnom telefonu ili računalu

Ako se pojavi takav problem, ponovno ih aktiviraj u postavkama svog profila.

Ne želim primati emailove s pitanjima od studenata

Link za odjavu možeš pronaći u podnožju notifikacijskog emaila.

Ne želim primati informacije o javnim zahtjevima za instrukcije.

Možeš se odjaviti putem linka koji ćeš pronaći u podnožju svake e-pošte.

Trenutno se ne bavim instrukcijama, što da radim?

U postavkama profila možeš odabrati status "Imam pun kapacitet", ili možeš deaktivirati svoj profil i jednostavno ga obnoviti kad god želiš.

Studenti ne odgovaraju na moje poruke.

Obično je uspješnost ovisna o kvaliteti napisane poruke. Veoma je važno napisati dobru poruku u kojoj ćeš se obratiti studentu, reći nešto o svojim iskustvima i predložiti termine sastanka. Poruke u kojima samo napišeš broj telefona imaju nizak postotak odgovora.

Mogu li dobiti kontaktne podatke studenta?

Ne. Zbog zaštite osobnih podataka ne možemo omogućiti pristup podacima studenata i instruktora. Možete ih međusobno razmijeniti u razgovoru na meetnlearn.hr.

Netko koga ne poznajem objavio je referencu na mom profilu.

Molim te, kontaktiraj nas putem obrasca na stranici.

Netko mi je napisao uvredljivu referencu.

Situacija nas jako žalosti. Sigurno ćemo se time pozabaviti, samo nam piši putem obrasca na stranici.

Kako mogu zatražiti referencu?

Ovu opciju možeš pronaći u komunikaciji sa studentom, ili možeš pozvati druge da ocijene profil s stranice pregled.

Kako da sakrijem svoj profil iz pretraživanja na Googleu?

Ovu opciju možeš pronaći u dijelu za uređivanje profila u kartici privatnost. Promjena se može odraziti nakon nekoliko dana, ili 1-2 tjedna.

Što radite s mojim osobnim podacima?

Tvoji podaci su sigurni i meetnlearn.hr ih ne prodaje trećim stranama.

Izbrisao/la sam svoj profil, ali je i dalje vidljiv u rezultatima pretraživanja na Googleu.

Nakon brisanja tvog profila s našeg servera, može proći i nekoliko tjedana dok Google zabilježi promjenu na stranici. Nažalost, ovaj proces ne možemo ubrzati, jer Google funkcionira potpuno neovisno o našoj usluzi.

Kako da deaktiviram svoj profil?

U postavkama profila na stranici "uredi profil" u kartici privatnost možeš pronaći opciju za deaktivaciju profila. Google obično zabilježi promjenu za 1-2 tjedna.

Kako da uklonim svoj profil?

U postavkama profila u dijelu privatnost možeš deaktivirati svoj profil. Promjena u rezultatima pretraživača može se odraziti nakon dužeg vremena, ponekad i 1-2 tjedna.

Želim da mi se isplate krediti na moj račun

Isplatu možeš izvršiti bilo kada sa stranice Pregled. Obično se isplata obrađuje unutar 1 radnog dana.

Moraju li se uplate za lekcije raditi samo preko meetnlearn.hr?

Sa studentom možeš dogovoriti svoje vlastite uvjete instrukcija i plaćanja. Ako se odlučiš za uplate preko meetnlearn.hr, dobivaš sigurnost da će uplate proći sigurno i možeš dobiti uplatu čak i ako se sat ne održi i student ne dođe.

Nisi našao odgovor? Javi nam!

Zaboravio sam svoju lozinku

Ako ne znaš svoju lozinku, možeš je jednostavno obnoviti sa stranice zaboravljena lozinka. Tako će ti biti poslan potvrđujući email, putem kojeg ćeš postaviti novu lozinku.

Mogu li vas kontaktirati telefonom?

Nažalost, naša tvrtka ne pruža telefonsku podršku klijentima. Možeš nas kontaktirati putem obrasca na stranici. Na tvoju poruku odgovaramo radnim danima unutar 24 sata.

Tražio sam instrukcije, ali sam od vas dobio email s zahtjevima studenata koji traže instrukcije. Zašto?

Primijetili smo da su mnogi studenti koji su tražili instrukcije s vremenom počeli davati instrukcije. Zato mislimo da je dobro obavijestiti svakog studenta o ovoj mogućnosti.

Kontaktirao/la sam određenog instruktora, zašto su me kontaktirali i drugi?

Prilikom kontaktiranja instruktora odabrao/la si opciju "kontaktirati i druge instruktore ako ovaj ne odgovori". Pokušavamo tako povećati tvoju šansu da pronađeš instruktora.

Provjeravate li instruktore koji oglašavaju na stranici?

Vjerujemo da je najbolji način za dobivanje pregleda o kvaliteti instruktora iskustvo drugih studenata. U profilima se mogu vidjeti recenzije, broj odrađenih sati ili pregled koliko često i koliko brzo instruktor odgovara na poruke.

Kontaktirao/la sam nekoliko instruktora, ali nitko mi nije odgovorio

Pokušaj na stranici koristiti funkciju "Unesi zahtjev". Tvoj zahtjev će biti poslan odgovarajućim instruktorima i javit će ti se samo oni koji imaju vremena i interesa za davanje instrukcija.

Zašto ste poslali moj zahtjev za instrukcije i drugim instruktorima?

Prilikom slanja obrasca odabrao/la si opciju da kontaktiramo i druge instruktore ako ovaj ne odgovori. Pokušavamo učiniti sve što je moguće da student uvijek pronađe instruktora.

Kako se mogu odjaviti s primanja emailova?

Link za odjavu možeš pronaći u podnožju svake email poruke.

Kako mogu ukloniti svoj profil?

U postavkama profila pronaći ćeš karticu "privatnost", gdje možeš izbrisati profil.

Kako mogu ukloniti svoju zahtjev da se ne prikazuje u Google pretraživanju?

Svoj zahtjev za instrukcije možeš deaktivirati u svojoj inboxu. Pretraživač će ga tada prestati prikazivati u rezultatima pretraživanja. Ponekad se promjena može odraziti i za 1-2 tjedna.

Kako deaktiviram svoj zahtjev da ne primam ponude od instruktora?

U svojoj inboxu možeš deaktivirati svoje zahtjeve. Instruktori više neće moći reagirati na tvoj zahtjev.

Instruktor je tražio da uplata bude poslana na njegov bankovni račun i onda je prestao komunicirati.

Nažalost, ne možemo pomoći ako je uplata izvršena izvan naše usluge. Pokušaj sljedeće: Ponovno se javi instruktoru. Napiši recenziju o svom iskustvu u profilu instruktora. U budućnosti koristi sigurne uplate unutar portala meetnlearn.hr.

Nisi našao odgovor? Javi nam!